Andra dagen i Bacelona

Hej

idag började vi med att gå till en jättestor marknad. det fanns mycket att titta på de hade t och med strutsägg där! jag tyckte det var mysigt men ändå läskigt där. de hade Fårhuvuden där och de följde en med blicken!!! vi handlade någon slags fruktlåda som vi smaskade på en stund sen köpte vi upp vårat godislager sen gick vi tillbaka för att köpa ägg m.m. vi fick byta kläder till linne och kortbyxor! kan ni fatta det kortbyxor! det har varit jättevarmt här hoppas vädret är bra i Sverige också. efter vi varit i lägenheten så gick vi till hamnen och åt lunch, sedan shoppade jag och mamma jag fick en sak som jag ska få i julklapp och sedan en halsduk och två mössor. vi vandrade sedan hemåt. såå nu sitter jag här i sängen och chillar, mår lite illa :S

Ha det göttigöttgött!

// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0