Dålig uppdatering och hals!

Hej

känner att det varit dålig uppdatering.

Jag har varit och fotat väldigt mycket under teoriveckan i stallet, så jag lägger upp en bild som jag verkligen älskar! (kom ihåg Copyright!)
Just nu är jag sjuk, hemma från skolan med ett rivjärn i halsen! jag som så gärna ville till skolan, jag skulle ha varit med Linnea och vi skulle ha fotat poträtt, sen skulle jag ha fått tillbaka mitt matteprov som vi hade i fredags :(

Aja livet går vidare...

Bilden som jag laddar upp har ganska dålig kvalité men jag ska fixa det, men inte idag...

Rösta på Kasper!!
Länken finns till vänster under länkar!
Annars gå bara in på www.Libresse.se , klicka vidare till deras hästfoto tävling, gå sedan in på Galleri och sök " Romino 27 "

Chiao!



Har inte orkat klippa bort stänglet men hoppas att ni inte stör er på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0