We're off to Barcelona

Hej!

nästa vecka är det påsklov och vi ska till spaninen! ska bli jättekul, har varit i spaninen en gång förut och det var i Mallorca. vet inte riktigt om jag ska ha med systemisen :/ det finns många väskryckare där.

aja pappa och jag var på NetonNet igår och bytte fjärrutlösaren, men pappa fick ringa Nikon för att fråga hur man får igång den då det inte finns någon manual. vi köpte också en laptop som vi ska ha med i Barcelona som jag kommer att använda flitigt, ska försöka att blogga VARJE dag! skriver just nu på laptopen ;)

ett skämt:

Vad heter samernas bikiniöverdelar?
svar: Laptopp

tyvärr har jag inte med några bilder idag men ni ska få ett roligt klipp att titta på ;)

Paula ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0