Ridning på Corona

Hej Paula här!

Idag red jag och jag skulle ha Lordi men när jag gick mot ridhuset med Lordi i släptåg kommer min ridlärare rusandes och säger att dem måste ändra hästar, såå jag fick rida Corona.
Det är egentligen inget fel på Corona bara det att hon är Vääldigt skumpig!
Vi tränade på vålter och lösgörande, och för er som inte vet vad det är, är det när hästen jobbar på mycket satt de blir uppvärmda i sidorna. efter tidningen hade vi teori om sits och balans det var ganska kul. jag tog sedan en macka och gick och kollade på när Kasper red, han var väldigt svettig men det såg fint ut. My som hade ridit Kasper sköljde av honom och jag hjälpte till, han var väääldigt trött.
Sedan åkte jag hem...

Hej då!!


Detta är Kasper, tänkte ni ville veta hur han såg ut :)

FOTOT ÄR TAGET AV MIG OCH STOR COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0