Välkommen till familjen Holmquist blogg!

Hej!

Idag är det Paula Holmquist som gör ett inlägg! Jag är den yngsta som är 13 men blir 14 i januari.

Idag så var det lördag, jag fick sova ett tag i alla fall tills Pappa och brorsan kom och väckte mig :/

Helg betyder städning och jag städade mitt rum.
Efter lunch var det dags att åka till IKEA och köpa täcken och kuddar, det var för lång kö ås vi beslöt oss för att åka någon annan stans för att köpa glass.
På vägen hem gick vi in på "annorlunda möbler" och tittade på ett vitrinskåp vi hittade ett riktigt snyggt som vi ska köpa. mamma köpte en lykta som nu bor bland pappalångben spindlarna utanför dörren.
Vi åkte till Mc'donalds för en Mcflurry med daim.

Efter middagen vandrade jag, pappa & brorsam till consum för lite snacks :) 

Jag kanske ska åka till Råda ridblubb imorgon för att fota :)

Lite info om familjen (eftersom detta är de första inlägget)


Pappa: Anders Holmquist, 2.06 cm hög

Mamma: Margaretha Holmquist, Kramgo

Son: Vill inte var delaktig på bloggen!

Dotter: Paula Holmquist
, fotograf och ryttare

(Katt: Gosan Holmquist, grå, självständig och gillar inte att bli upplyft)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0