Förlåt... :/



Förlåt att jag inte bloggat på mer än en vecka men, när kameran åkte på lagning hängde insperationen med :/
Dagarna har inte varit så intressanta heller, de har mest flutit ihop med varandra. I söndags så hjälpte jag till på Pay'n Jumpen först när det var ponnyer så stod jag på framhoppningen, sedan när det var hästarna som skulle hoppa stod jag på banan.
Igår så var det ridning, sista gången med Esther. Det var jättekul för vi hoppade stuts, då skulle vi hålla ut händerna i luften, på höfterna och på huvudet.
(Mer beskrivning kommer i nästa inlägg!)

Bilden kommer från Läsö när vi var och hälsade på några kompisar. De hade över hundra olika rosor (tror jag ;)!!

Det var nog allt men glöm inte att kolla in nästa inlägg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0