Fullspäckad helg :/

Hej!

Nu är jag störtnervös inför en tävling jag ska vara med på på måndag. Alltså det är en dressyrtävling och jag är rädd för att rida fel i programmet. Någon som har några tips?? :/
Imorgon är det ridning och det ska bli så kul. Älskar alla i min grupp för dem är snälla och roliga :) Och så har vi hästbyte så det ska bli skoj att se vem jag ska få :) Är nog glad över vilken häst jag får bara det inte är Esther. Inte för att jag inte gillar Esther men hon är den ända hästen jag har ridigt i en månad och jag kommer väl inte bli så förtjust över att rida henne igen isåfall :/
Sitter och väntar på att klockan ska bli nio. Det går segt som snigelslem.

I helgen är det smockat! hur mycket som helst att göra :)

Imorgon ska jag rida
På fredag ska jag sköta Kasper
På lördag är det två möten, Skötarmöte och hästensdag möte
På söndag ska jag fotografera
På måndag är det tävling :/

Fullspäckat alltså!

Glöm inte att titta in imorgon då blir det ett riktigt kul inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0