Gosan, Gosan bara Gosan!

Halloj!

Idag stannade jag hemma från skolan. Fast imorse åkte jag iväg Vårdcentralen och så gjorde de prover ochså. Jag hade bara haft otur när det gäller bakterier sa doktorn. Nu ska jag hålla mig jättefrisk! (fast bara för att jag säger det kommer jag bli sjuk -.-') Sen har jag väl inte gjort något speciellt gosat med katten, spelat sims och fotat lite.

Ikväll blir det mys med brorsan! hehe -.-' (han är inte myspersonen direkt)

Om jag har riktigt (mirakel-) tur kanske jag kan rida imorgon.
Känner mig faktiskt väldigt pigg :D

Här kommer bilderna på Gosan som jag fotade igår och idag!


"Slick"


"Det kliaaaaaar!"


Vem gömmer sig bakom häcken?


"Mums buske!"





GUUD sååå go min katt é!!

Godnatt då (ganska tidigt om ni kollar vilken tid inlägget publicerades) :)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0