Paulas topp-3 på vårskor!



De här skorna är köpta på dinsko, jag tror dem finns i en mörkare nyans (inte säker).
Störst storlek är 42. Jag tycker dem är snygga men dem är inte så bekväma vid tårna då det blir konstiga veck som skaver.

De hamnar på 3:e plats



De här Conversen tycker jag är snygga och enkla, passar jättebra till jeans ;)
Nackdelen med dem är kanske att de passar för bra ihop till jeans att man kanske inte lägger märke till dem.
De går upp till (väääldigt) stora skor då det finns likadana i herrskor. Ett tips till tjejer som har stora fötter (killar med små fötter) man ser inte skillnad på om det är herrskor eller damskor.

Skorna kommer på 2:a plats



De här skorna tycker jag är supersnygga! De passar bra till jeans grrrymt snygga de är också en aning bredare än de blå (ovan) så man har svängrum för tårna. Nackdelen är väl att de inte passar till alla färger.

Dessa skor tar 1:a plats!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0