Två möten idag :)


Kasper och hans bästa kompis Makita


Pippi & Lisa


Söta Pippi


Hej!

Igår hann jag inte och blogga så jag ursäktar. Bilderna ovan kommer i alla fall från igår.
Idag så var jag på skötarmöte, jag är ensam 1:a skötare nu. Känns lite ensamt men också lite skönt :)
Efter det var det Hästens dag möte och jag ska vara med på duellhoppningen kanske med Kasper men eftersom han är både ung och ganska ny så vet de inte hur han kommer att reagera, så de måste prata med någon ridlärare om det :) Hoppas, hoppas, hoppas!
Sedan var jag i stallet med Karin och Rebecka det var kul :) Rebecka ska tävla dressyr imorgon så jag och Karin hjälpte henne med Dunder. Jag har sett henne rida Dunder och det såg JÄTTEFINT ut så jag tror det går skitbra för dem :)
Imorgon ska jag iväg och fota på en tävling fast det är inte samma som Rebecka ska på utan det är hoppning. Jag hade gärna hängt med Rebecka men jag lovade de som ska hoppa, så det ska bli kul ändå för jag tror att Rebecka skulle tävla igen lite senare. Inte säker.

Kolla gärna in Karin och Rebeckas blogg, klicka här

Hejdå!! Förhoppningsvis kommer det bli det imorgon men jag ska ju förbereda mig för min egen tävling så vi får se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0